• Orar Fit For LIfe

    ORARX

    Sala Fitness Lu - Vi: 09:00 - 22:00
    Sa: 10:00 - 14:00

    Step aerobic Lu, Ma, Mi, Vi:
    19:30 - 20:30

    Madness WorkoutMi: 20:30, Jo: 19:30

    Tae Bo Lu, Mi, Vi: 18:30 -19:30

    TRX Ma, Jo: 20:30
    Sa: 10:00 - 11:00

    Cycling Ma, Jo: 18:30 - 19:30

    Balet copii Ma, Jo: 16:30 - 18:30

    Gimnastica ritmica copii Lu, Mi: 17:30 - 18:30

    Sauna baietiMa, Jo: 19:00 - 22:00

    Sauna feteLu, Mi: 19:00 - 22:00

  • 0725 223 334
  • Contact

    Tinem legatura!X

    ADRESA NOASTRAComplex Fortuna, cartierul Grigorescu

    LASATI UN MESAJ

    Trimitere mesaj. Va rugam asteptati...

    Multumim pentru mesaj!

    Eroare in trimiterea mesajului. Va rugam reincercati.

    Va rugam completati toate campurile inainte de trimitere

CURSURILE NOASTRE

STEP AEROBIC

Step by step alaturi de tine pentru o forma fizica de invidiat.

Orele noastre de StepAerobic au fost create tinand cont de diversitatea mare de cliente care participa. Astfel, am tinut cont de siguranta si eficienta si de aceea am dezvoltat un stil eficient de antrenament.

Muzica folosita de antrenorii nostrii este special aleasa pentru acest gen de exercitii pentru a putea lucra pe ritm fara riscul de accidente.

Studiile medicale effectuate au evidentiat avantajele de care beneficiaza organismul tau in urma practicarii step aerobic – precum accelerarea metabolismului, prevenirea afectiunilor cardiovasculare si combaterea stresului .Step aerobicul este unul din cele mai bune si simple activitati pe care le poti face pentru sanatatea ta.

In timpul unui astfel de exercitiu este solicitata musculatura bratelor, a picioarelor si a feselor. Atunci cand efectuezi exercitii aerobice, plamanii inspira mai mult aer si deci, folosesc mai mult oxigen pentru a sustine activitatea organismului si surplusul de efort.

Iata ce se intampla in organismul tau in timpul efectuarii exercitiilor aerobice.

Aportul de oxigen este mai crescut decat in mod obisnuit.

Respiri mai repede si mai adanc, pentru a permite oxigenului sa patrunda in sange.Sangele circula mai repede si mai intens. Pentru a produce energie si a distribui cat mai eficient oxigenul in sange, inima bate mai repede. Forta fiecarei batai a inimii se amplifica, pentru a creste aportul de sange care este dirijat spre sistemul muscular si, in circuitul firesc, inapoi spre plamani.

Diametrul vaselor mici de sange (capilarele) creste, la fel si numarul acestora.

Pentru ca in tesutul muscular sa ajunga o cantitate cat mai mare de sange, capilarele se dilata si transporta mai mult reziduu acumulat (dioxid de carbon si acid lactic). In timp, capilarele se vor dezvolta in profunzimea tesutului muscular, ceea ce va duce la o mai buna acumulare a oxigenului si, concomitent, eliminarea substantelor reziduale.

Se evita cresterea exagerata a temperaturii corpului.

In mod firesc, organismul “se incalzeste” in urma solicitarii musculaturii. Pentru a compensa cresterea temperaturii, organismul emana caldura, prin expiratie. Un aspect inerent, de care trebuie sa tii cont, este ca, in acelasi timp, pierzi apa si substante minerale importante (prin transpiratie), asa incat nu uita sa te hidratezi corespunzator.

Este facilitata secretia de endorfine – substante chimice produse de creier ca raspuns la anumiti stimuli.

Endorfinele contribuie la reducerea stresului, imbunatatesc starea de spirit si sistemul imunitar.

Daca urmezi cu regularitate un program de exercitii aerobice, vei putea preveni o serie de boli si, daca este cazul, sa tratezi mai eficient o afectiune de care suferi. Te vei simti mai bine si organismul va raspunde mai prompt tratamentului medical.

Step aerobicul se distinge de alte forme de exercitii aerobice prin utilizarea unei platforme numita steper. Înălţimea poate fi adaptata la nevoile individuale prin introducerea contratreptelor sub steper.

 

COPYRIGHT ©FIT FOR LIFE CLUJ-NAPOCA 2014.